idag vacknade jag vid 12 tiden och tängte att ....

hej!!
idag vacknade jag vid 12 tiden och tängte att nu har halva dagén gåt...
sedar satte jag mej vid tv och glode på bröllopet...
så där kul.
sedan vid halv tre typ bestämde jag mej för att dra till stallet.
på väd,gen började det piss rängna:(
mamma släppte av mej vid stallet.
sedan sprang jag in vid stallet och gorde hinkarna.
sen komm bella och cassi men marandii och cornelis.dom va jätte blöta!!alla fyra!!
sedan sprang jag in till nya stallet.
där va det tomt.
me i manegen gick mathilda med aiolos.
gick med henne några var och tjötade litte.
seda gick vi in i stallet och skurade aiolos hovar så att dom glänste
sedan sprang vi till elliott och skurade hans hovar och borstade honom.
sedan släppte vi honom i shannons box medas vi (mathilda)mockade.
sedan tängte jag att jag skulle ta honom i panluggen efter som shannons box är brevid elliotts  men det skulle jag inte gort!!!
han spran först in i fee fees box och sedan vägrade han att gå där i från!
så matilda fick ställa skort kärran framför shannons box och så fick hon stå på andra sidan.
och till slut gick han in!
xD
sedan gick jag med sophie och nogger på promenad.
och så spelade vi in en video xD 
sedan hände det inte så mkt mer:(
nu sitte jag hemma och degar.
imorgon är det tävling på hylte
LB:0 LB:1
kul kul! fast får tävla med C-ponnynarna efter som jag är den ända B-ponny
och det är bara en plaserad i LB:0
och då vett man ju vem man som kommer ta den xD
nogger helt klart!!
aja nu mosste jag dra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0