nu va det på tiden att blogga igen .....

hello igen!
nu va det på tiden att blogga igen
har ej haft möjlighet att blogga efter som jag är hos farmor
men nu är jag inne på deras data.
men med det sakt så kanke jag ska berätta om vad jag har gort!
på midsommar så åkte vi till ett ställe som hette hembygdsgården
där var det marknad och dans runt midsommarstången
själv tog jag bara kort
men det va värkligen jätte mysigt
sedan i på lödagen så åkte vi på gaidad (stavas???)tur till nåt olje ställe
fasst det va ga intressant,fasst gaiden (stavas???) va hel knäpp
på söndagen så åkte vi till min farfars grav och gorde fint där
sedan åkre vi in till centrum för att shoppa litte.
men allt va ju såklart stängt på söndagar så vi åkte till baka och badad i sjön vi farmor
sen åkte mamma o pappa hem men jag stanar kvar och tar tåget hem på onsdag
sen idag så vaknade jag vi 8 av att pappa sickade ett sms och av att matti (mill låsas farfar)
startade sin HD.
sedan åkte jag och farmor och kollade på sommarrean!
det fins inget bättre en att fynda saker på rea!
et slutade med en tröja,ett nattline,en armlös cardigan,en frida tidning,hand/fott krem,våtsärvätte och ett par strumpor!
jag har värkligen värdens snällaste farmor!!
sedan köppte hon mat till tågresan (det e ca 4h)och då köpte hon:
pringels,soprtdryk,riskakor,lösgodis och så bakade vi muffins.
sedan drog vi oss till stranden och solade och badade:)
der va väll allt








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0