20/6-10

hej<3
förs ska jag bara säga grattis till min kusin olle och min syster cecilia som fyller 11 o 12 år!<3 grattis till dom!
gick upp 5.30 i morse:O så är det när man tävlar b-ponny...¨
aja det e faktrist inte så hämskt!
kom till stallet och där står lollo och  knoppade nogger.
då frågade jag var e sophie?"
hon är hemma svarade hon xD
så precis inan dom åkte komm sophie xd haha hon är rolig honxP
sen komm mathilda ochh så gick vi och hälsade på aiolos
sedan drog vi ca vid 7 tiden
efter 2h va vi frame på hylte RK
vi gick och amälde oss och tog ut elliott
han känder faktiskt riktigt härlig!<3
väl ine på barnan så kändes det så där han blev litte lång och öt tycket jag men inte mamma.
sedan red sophie och det blev litte sådär, han fick några tackt inslag.
sen fick jag mit protpckol och det va helt ok!! 65% sophie fick 66% vilket va litte konstigt efter som det blev litte fel.
men det plaserade sophie säg på 2a plats
sedan i andra klassen så kändes han så där på framridningen:(
men helt ok på barnan
det slutade med en 1a plats med 68%:D:D mitt periskon bästa!!
sophie red därimot en väldigt bra ritt men fick 65%typ :S konstigt...
aja dets it!!!!! xd
men en stor puss på dagen!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0