måndag:(

tja!
idag va det skola då...:´(  trött som in idet! men nu är jag hemma ialla fall:) ska inte t stallet idag!!  hadde¨gymmpan idag o  issa o sofie va sjuka:((  jaja men johanna hjälpte mejj, fatta vad tröga alla är vi sa typ t mathias 14 ggr att han inte fick sparka på kornorna, lyssnade han? NEJ  tur att det är över!! litte om igår oxå:
jag va välldigt närvös men när jag började rida gick det bra!! fasst när vi hoppade åkte sadel jorden upp xD undra hur det kunde hända??:S xD man kan ju säga att  han var ett x2000 xD han stanade 2 ggr på några vanliga hindet xD så tönntig han är!! sen svängde jag inte så han kom jätte konstigt o sprang förbi.ga läskigt för jag fick nästan hindderstödet över mejj. jaja kan bara skyla mejj själv._:(   annars gick det bra!! ska fortsäätta rida för agusta! men nu ååker hon t tailand i 3 veckor typ :((


puss på alla som läste!! ps. glöm ej frågestunden!!


Kommentarer
Postat av: lotta

haha synd att jag missade gympan :/ jaja. gjorde det ont?

2010-02-22 @ 16:17:57
Postat av: evelina

hahaha ne?

2010-02-24 @ 07:14:28
URL: http://precissomevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0